Група 1. "Історики"
ІСТОРИКИ - проводять
пошук та відбір необхідної інформації та створюють «шпаргалку», яка:
а) повинна бути короткої;
б) повинна містити відповіді на всі питання, які
можуть виникнути при виконанні завдань;
в) повинна бути зручної у використанні –
текст, схеми, таблиці легко читати й знаходити потрібну інформацію;
г) НЕ повинна бути просто переказом підручника, або
тексту з Інтернету
І найголовніше – наша шпаргалка буде
електронною.
Група 2. "Дослідники"
ДОСЛІДНИКИ - представляють різні форми
зображення періодичної системи та повинні розкрити значення закону для
розвитку науки й практики. Результати презентують у вигляді "шпаргалки", яка:
а) повинна бути короткої;
б) повинна містити відповіді на всі питання, які можуть виникнути при виконанні завдань;
в) повинна бути зручної у використанні – текст, схеми, таблиці легко читати й знаходити потрібну інформацію;
г) НЕ повинна бути просто переказом підручника, або тексту з Інтернету
І найголовніше – наша шпаргалка буде електронною.
Група 3. "Експерти"
ЕКСПЕРТИ - повинні дослідити будову атома, виявити залежність між будовою атома та місцем хімічного елемента у ПС; розкрити фізичний зміст Періодичного закону. Результати презентують у вигляді "шпаргалки", яка:
а) повинна бути короткої;
б) повинна містити відповіді на всі питання, які можуть виникнути при виконанні завдань;
в) повинна бути зручної у використанні – текст, схеми, таблиці легко читати й знаходити потрібну інформацію;
г) НЕ повинна бути просто переказом підручника, або тексту з Інтернету
І найголовніше – наша шпаргалка буде електронною.
Комментариев нет:
Отправить комментарий